كودك كودك .

كودك

فروش تعدادي سايت جهت ايجاد شبكه لينك سازي

تعدادي سايت با مشخصات زير آماده فروش براي وبمستران و سئو كاران و يا ديجيتال ماركتينگ هايي كه به دنبال ايجاد شبكه لينك سازي قوي و يا به دنبال خريد سايت رنك دار قوي با سابقه قبلي هستند مناسب مي باشد .

 

سوابق:

حداقل سن هر سايت 7 سال

حداقل تعداد بك لينك 10000

حداقل پيج اتوريتي 27 الي 34

داري پيج 1 الي 5 رنك قبلي گوگل

مناسب لينك سازي شبكه اي PBN , PSN

 

آدرس سايت :

2pix.ir

pix98.ir

kanoon-hamedan.ir

tmfy.ir

patrisrayan.ir

nanodesign.ir

systemati.ir

yakamuz.ir

s55.ir

parsiscom.ir

novinup.ir

hellozaban.ir

owj92.ir

etdesign.ir

20tarh.ir

w32.ir

 

قيمت تكي هر سايت 850 تومان

قيمت همه سايت ها شامل تخفيف ويژه

هماهنگي : از طريق آي دي تلگرام

bazdid1

https://t.me/bazdid1

همانطور كه مشاهده كرديد لينك اين سايت ها در بيش از 5 هزار وبلاگ بصورت فالو در قالب رپورتاژ آگهي منتشر و آگهي شد اين فرايند علاوه بر آگهي فروش تعداد بك لينك هاي اين سايتها را تقويت نمود .


برچسب: خريد سايت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۹:۵۰ توسط:فهيمه زمان موضوع: نظرات (0)

آمار بازديد سايت خود را در گوگل منفجر كنيد

چه وب سايت شركتي داشته باشيد و چه يك وبلاگ شخصي، براي اينكه سهميه اي در بازار آنلاين داشته باشيد، نياز داريد كه كاربران از سايت شما بازديد كنند و با آن تعامل موثر برقرار كنند.
سوال اينجاست كه در حجم انبوهي از اطلاعات كه در فضاي وب وجود دارد چطور مي‌توان كاربران را به سمت سايت خود جذب كرد و در اين فضاي رقابتي پيروز ميدان بود؟

در اين پست ما تصميم داريم تكنيك‌ها و اصول افزايش ترافيك سايت را به شما معرفي كنيم.

بي شك بخش زيادي از ترافيك وب سايت‌ها از نتايج ارگانيك موتورهاي جستجو مثل گوگل حاصل مي‌شود پس بايد سئو را جدي بگيريد و روي آن سرمايه گذاري كنيد.

 
شمارشگر سايت خود را منفجر كنيد .
 
با پكيج هاي افزايش رتبه سايت خود را بصورت قانوني و طبيعي ارتقا دهيد .
همين امروز با شيك رنك شروع كنيد و وارد 10 رديف اول گوگل شويد .
 
 
 
 
 
شيك رنك داراي نماد اعتماد الكترونيك و لوگوي ديجيتال

-------

آغاز ثبت نام و دريافت سامانه پيام كوتاه
ارسال پيامك از خطوط رند كشوري 1000 و 2000 و..
امكان ارسال پيامك هاي تبريك ، اخطاريه،يادآوري اقساط و...

با تحويل آنلاين پنل

قابليت ها و اطلاعات بيشتر در لينك زير

https://chicrank.com/cart.php?gid=14

 

منبع: chicrank.com

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۹:۱۴ توسط:فهيمه زمان موضوع: نظرات (0)

براي سيسموني نوزاد، تخت چندمنظوره بخريم يا تخت معمولي؟

 

براي سيسموني نوزاد، تخت چندمنظوره بخريم يا تخت معمولي؟

يكي از مهمترين لوازمي كه در هنگام خريد سيسموني براي پدر و مادرها بسيار اهميت دارد، ، سرويس خواب نوزاد است. بسياري از والدين شكل ظاهري  سرويس خواب كودك، برايشان بيشر  اهميت دارد در حالي كه فاكتورهاي ديگري مانند كيفيت ساخت، استاندارد بودن تخت و امكانات كاربردي سرويس، ااز اهميت ويژه تري برخوردارند و گاهي به اين موارد بي‌توجهي مي‌شود. 

 

داشتن اطلاعات كافي در مورد وسايل كودك تا حد زيادي مي تواند ما را در انتخاب وسايل مناسب كمك كند. با ما همراه باشيد تا اطلاعات لازم در مورد خريد سرويس خواب نوزاد و نوجوان را در اختيار شما قرار دهيم تا خريدي آگاهانه، دلچسب و لذت بخش داشته باشيد.

 

 

انواع تخت اتاق خواب نوزاد و نوجوان

 

انواع سرويس خواب كودك به سه دسته‌ اصلي تقسيم مي‌شود:

 

۱. سرويس خواب‌ نوزاد كه از بدو تولد تا حدود سن چهار سالگي مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

۲. سرويس خواب نوجوان كه براي سنين كودكي و نوجواني مناسب هستند و از سن ۴ سالگي تا ۱۲ سالگي استفاده مي شوند.

 

۳. سرويس خواب چند منظوره يا سرويس خواب نوزاد نوجوان كه تخت خواب اين سرويس‌ها قابليت تبديل از تخت نوزادي به تخت خواب نوجوان را دارند.

 

 

انواع مختلف سرويس خواب‌ كه در قسمت بالا نام برده شد، معمولا به همراه كمد، دراور، پاتختي، ويترين، شلف، ميز آرايش و … به فروش مي رسد. البته اين اجزا مي‌توانند در سرويس‌هاي مختلف نوزاد و نوجوان مشترك باشند و تنها در شكل و ابعاد تخت خواب تفاوت داشته باشند. در ادامه به بررسي هر كدام از تخت خواب‌ها مي‌پردازيم و مزايا و معايب هر كدام را مرور مي‌كنيم. 

 

۱. تخت خواب نوزاد

 

اين تخت خواب‌ها بسيار كوچك هستند و در دو طرف خود ميله‌هايي با ارتفاع بين ۵۰ تا ۷۰ سانتيمتر دارند تا مانع از افتادن كودك در هنگام غلت خوردن بشوند. اين نرده‌ها معمولا از يك سمت و يا در هر دو طرف تخت به صورت متحرك طراحي مي‌شوند تا مادر براي گذاشتن و برداشتن نوزاد از داخل تخت، دچار مشكل نشده و بيش از حد خم نشود. دقت داشته باشيد كه ميله‌هاي نرده در اين تخت‌ها، بايد فاصله زيادي با يكديگر نداشته باشند تا كودك نتواند سر خود را از بين آن‌ها عبور بدهد. در برخي مدل‌ها، اين تخت‌ها به صورت چرخ‌دار توليد مي‌شوند تا بتوان آن‌ها را حركت داد. در صورت انتخاب اين مدل‌ها بايد حتما از كيفيت ترمز چرخ‌ها اطمينان حاصل كنيد.

 

 

مزايا‌

معمولا جاي بسيار كمي اشغال مي‌كند
امنيت بالايي براي نگه‌داري از نوزادان دارد
در مدل‌هاي چرخ‌دار به راحتي قابل جا به جايي هستند
 

معايب

با وجود پرداخت هزينه‌هاي زياد، معمولا بعد از سن سه يا چهار سالگي بلا استفاده مي‌شوند
بعد از اين سن براي خريد تخت نوجوان بايد دوباره هزينه كنيد
 

۲. سرويس خواب نوجوان

 

تخت نوجوان براي سنين كودكي و نوجواني مناسب است. اين تخت‌ها ابعاد بزرگتري نسبت به تخت‌هاي نوزادي دارند. طول اين تخت‌ها معمولا بين ۱۸۰ تا ۲۰۰ سانتيمتر است و بچه‌ها در سن رشد مي‌توانند به راحتي از آن‌ها بهره ببرند. سرويس خواب‌ نوجوان معمولا همراه با كمد، دراور، ميز كامپيوتر، پاتختي و ميز آرايش ارائه مي‌شود.

 

 

مزايا

ابعاد اين تخت خواب‌ها بزرگتر از تخت نوزادي مي‌باشد
معمولا تا سن ۱۲ سالگي قابل استفاده هستند (اين مقدار به رشد كودك بستگي دارد)
 

معايب

فقط براي سن نوجواني مناسب است
 

۳. سرويس خواب چند منظوره

 

تخت خواب‌هاي چند منظوره با هدف حل مشكلاتي كه در بالا معرفي شد، توليد شده است. اين تخت خواب‌ها كه با اسم‌هاي تخت چند منظوره، تخت نوزاد-نوجوان و يا تخت تبديل شونده شناخته مي‌شوند، يكي از اقتصادي‌ترين و كم دردسرترين انتخاب‌ها براي پدر و مادرها است. اين تخت‌ها در ابتدا به شكل تخت نوزادي و داراي حفاظ در كناره‌هاي تخت هستند كه به عنوان گهواره هم كاربرد دارند. همچنين در قسمت انتهايي اين تخت‌ها يك كمد يا دراور وجود دارد كه براي قرار دادن وسايل نوزاد در آن استفاده مي‌شود. بعد از رسيدن كودك به سن ۴ سالگي نرده‌هاي حفاظ تخت و دراور آن از تخت جدا مي‌شود و فضاي زيادي از تخت آزاد مي‌شود و كودك مي‌تواند در سنين رشد خود از آن استفاده كند. همچنين كمد و دراور تخت به شكل مجزا بر روي زمين قرار گرفته و از آن استفاده مي‌شود. علاوه بر اين قسمت گهواره‌اي تخت هم به عنوان ميز تحرير مورد استفاده كودك قرار مي‌گيرد و مي‌توان از آن به عنوان تخت پارك براي فرزند بعدي استفاده كرد. با خريد يك تخت كودك نوجوان چند منظوره ، علاوه بر به دست آوردن چندين وسيله‌ي گفته شده، نياز خود به تعويض به تخت را نيز بر طرف كرده و در آينده صرفه‌جويي بسيار زيادي در هزينه‌ها خواهيد داشت.

 

مزايا

از لحاظ هزينه بسيار بصرفه تر از تخت‌هاي نوزادي و تخت نوجوان مي‌باشد (زيرا فقط يك بار خريداري مي‌شود و بعد از رشد فرزندتان، نيازي به خريد تخت نوجوان نداريد)
قابل تبديل بودن به تخت نوجوان
استفاده از تخت و گهواره بصورت همزمان
وجود كمد و كشو در قسمت هاي مختلف تخت خواب
 

 

 

علاوه بر نكات بالا، قبل از خريد سرويس خواب كودك حتما به جنس و كيفيت ساخت آن توجه كنيد. همانطور كه مي‌دانيد يكي از بهترين و طبيعي‌ترين موادي كه براي ساخت محصولات مربوط به كودك استفاده مي‌شود چوب است؛ اما استفاده از چوب‌هاي باكيفيت، باعث گران شدن محصولات مي شود، به طوري كه خريد آن براي اكثر مصرف‌كنندگان بسيار مشكل مي شود. از طرفي تخت‌هاي فلزي و فرفورژه به هيچ وجه براي كودكان مناسب نيستند و به علت وجود لبه‌هاي تيز در اين محصولات، استفاده از آن‌ها حتي براي بزرگسالان نيز مي‌تواند خطراتي را به همراه داشته باشد. با توجه به اين مشكلات، توليدكنندگان به سمت موادي رفته‌اند كه به عنوان جايگزين براي چوب درختان در نظر گرفته شده‌‌اند تا ضمن حفظ كيفيت محصولات بتوانند قيمت تمام شده براي مصرف‌كنندگان را پايين بياورند. ام دي اف يكي باكيفيت‌ترين اين مواد است كه در صورت استفاده از روكش‌هاي مرغوب و ضد حساسيت مانند روكش ممبران سوزني و همچنين روكش ملامينه مي‌توانند براي ساخت تخت خواب كودك و ساير اقلام سرويس خواب به كار گرفته شوند. ام دي اف‌هاي مرغوب علاوه بر حفظ سلامت كودك، مقاومت خوبي در برابر نفوذ آب دارند. همچنين در برابر خط و خش مقاوم هستند و در صورت وجود لكه و آلودگي بر روي آن‌ها، با يك دستمال مرطوب تميز مي شوند.

 

 

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۸:۱۲ توسط:فهيمه زمان موضوع: نظرات (0)